Ana Sayfa Manşet İSKENDERUN TEKİRDAĞ MAÇINI VALİ RAHMİ DOĞAN’DA İZLEDİ ManşetSpor İSKENDERUN TEKİRDAĞ MAÇINI VALİ RAHMİ DOĞAN’DA İZLEDİ 12 Mart 2021 FacebookTwitterPinterestWhatsAppLinkedinEmailYazdırTelegram İskenderun FK ile Tekirdağ arasında oynanan ve ev sahibi ekibin 3-0 galibiyeti ile biten karşılaşmayı Hatay Valisi Rahmi Doğan, İskenderun Kaymakamı İskender Yönden, Gençlik ve Spor İl Müdürü Cemil Şensöz, Kulüp Başkanı Aziz Yıldız da izledi. İlgili HaberlerYazarın Diğer İçerikleri Genel Başkan Öntürk Ğadir-İ Hum Bayramında Personele İdari İzin Verdi Genel Hatay’da Sel Alarmı: Vali Masatlı Sahada İncelemelerde Bulundu! Manşet Özel’den Hatay İçin Stratejik Proje Vurgusu