Ana Sayfa Genel KAYMAKAM YÖNDEN’E NEZAKET ZİYARETİ! GenelManşet KAYMAKAM YÖNDEN’E NEZAKET ZİYARETİ! 11 Mart 2021 FacebookTwitterPinterestWhatsAppLinkedinEmailYazdırTelegram Engelsiz Arsuz Gençlik ve Spor Kulübü Derneği Başkanı Serhat Gökpınar ve Başkan Yardımcısı Erhan Dirlik, İlçemiz Kaymakamı Sayın İskender Yönden’i ziyaret etti.. İlgili HaberlerYazarın Diğer İçerikleri Genel Başkan Öntürk Ğadir-İ Hum Bayramında Personele İdari İzin Verdi Genel Hatay’da Sel Alarmı: Vali Masatlı Sahada İncelemelerde Bulundu! Genel İsdemir’den Kurban Bayramı Kutlama Mesajı