Ana Sayfa Genel SAYGI VE ÖZLEMLE ANIYORUZ GenelManşet SAYGI VE ÖZLEMLE ANIYORUZ 10 Kasım 2021 FacebookTwitterPinterestWhatsAppLinkedinEmailYazdırTelegram Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk vefatının 83. yıl dönümünde İskenderun’da düzenlenen törende saygı ve özlemle anıldı İlgili HaberlerYazarın Diğer İçerikleri Genel Başkan Öntürk Ğadir-İ Hum Bayramında Personele İdari İzin Verdi Genel Hatay’da Sel Alarmı: Vali Masatlı Sahada İncelemelerde Bulundu! Genel İsdemir’den Kurban Bayramı Kutlama Mesajı